Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

maandag 12 september 2011

frustratie van de dag

Er zijn regelmatig dingen waar ik me aan erger. De ene dag wat meer dan de andere dag. Maar vandaag was weer zo'n dag. Drie keer ben ik gebeld door een goed doel dat wij al jaren steunen.
Aanvankelijk  betaalden we niet maandelijks maar bijv. twee keer per jaar. Toen kwamen de doelen zelf met de vraag of we maandelijks wilden betalen. Ook goed. Maar dan krijg je soms vreemde bedragen. Probeer 100 euro maar eens te delen door 12 dan krijg je dus € 8,33 per maand. En sinds kort worden we steeds vaker gebeld over deze "vreemde" bedragen.

En ook vandaag kwamen ze maar met één verhaal:
U steunt ons al zo lang en dat waarderen wij echt heel erg maar.......
 helaas is het bedrag dat u elke maand overmaakt wel een erg vreemd bedrag. . Graag zouden we er een mooi rond bedrag van willen maken. Is het goed als we het naar BOVEN afronden?

En dan gaan mij  nekharen recht overeind staan. Daarvoor betalen we niet trouw elke maand een bedrag zodat het doel er een call-centre van kan inhuren. En vandaag hadden ze echt pech.... Het schoot me volkomen in het verkeerde keelgat en toen ze waren uitgepraat was mijn reactie:

Als er een mooi rond bedrag uit moet komen dat stellen jullie het maar naar beneden bij want als jullie een call-centre kunnen inhuren dan hebben jullie geld over schijnt het. En wees blij dat ik niet helemaal stop met betalen want ik heb hier echt geen zin in.

GRRRRRRR

Geen opmerkingen:

Er is een fout opgetreden in dit gadget