Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zondag 9 oktober 2011

Eindelijk....

Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik met Hilde naar het quiltfestival in Houston ben geweest. Einelijk heb ik de foto's in een filmpje gezet......
Veel kijkplezier. De film met alle quilts die we daar hebben gezien komt binnenkort op het quiltblog.
Er is veel te vertellen over de reis. We hebben eigenlijk maar 1 keer in het hotel gegeten. Omdat we zelf een magnetron, koffiezetapparaat en koelkast hadden en we meestal tussen de middag wel ergens een waarme maaltijd namen hebben we inkopen gedaan en gezellig op onze kamer gegeten. Veel goedkoper en leuker ook. TV aan, allebei lui op een bed liggen na een drukke dag en samen eten.
Amerikaanse TV, zenders waar 24 uur per dag alleen maar programma's over verbouwen, wonen etc. worden vertoond.

Ja je kunt wel zeggen dat het een groot avontuur is geweest. Maar of we het ooit nog een keer doen? Het festival was wel een belevenis maar zo'n reis is best veel geld dat voor dar geld kun je ook heel veel andere leuke reizen en/of dingen doen.  Bovendien is 9 uur vliegen niet bepaald een pretje. Zeker niet als het vliegtuig overvol is zoals ons op de terugreis is overkomen.



5 opmerkingen:

Bianca zei

Dank je wel voor zo'n heerlijk foto-verslag. Toevallig zei ik het van de week nog tegen mn man dat we ook een keer wat later in het jaar naar Amerika moeten gaan, zodat ik naar die tentoonstelling kan. En dat ze daar ook scootmobielen verhuren gaf voor mij de doorslag. Ondanks mn leeftijd (39) ben ik erg slecht ter been en kom niet veel meer de deur uit en beperkt het mn vakanties ook erg.
Helemaal geweldig. Je zult er vast je ogen uit gekeken hebben. Ik weet dat ik al van deze reportage heb genoten.
Groetjes, Bianca
"Quilts, Cats and Automobiles" www.biancavdwiel.blogspot.com

Johanna Zweden zei

Heb je meteen overgezet Yvon
Schitterend filmpje.
Groetjes Joke

Makkie zei

Een mooie herinnering Yvon! Dat pakt niemand je meer af. Amerika lijkt me een heel apart land. Alles groot en alles to much. Maar ja dat is hoe wij als nuchtere Hollanders daar tegenaan kijken. Maar zo lang in een vliegtuig is altijd een nadeel. Tenzij je met China airlines vliegt en zulke dikke benen hebt dat iedereen denkt dat je ontploft. Dan mag je zomaar first class vliegen (voor hetzelfde geld) en word je als een koningin verzorgt. Dat had ik toen ik uit Thailand kwam.
Fijne dag!

els koetsier zei

Yvon, bedankt dat we mee mochten van jullie heerlijke reis vorig jaar naar Housten.

Floor zei

Ooooo, dus hier ben je gebleven!
Veel succes met je nieuwe blog. Het gaat vast allemaal wel wennen, hoewel ik ook nog steeds bijna niets weet van hoe de dingen werken.
Maar ik ben dan ook een digibeet.
Opslaan, dat kan ik dan weer wel. Onder het berichtje dan je aan het typen bent, staat toch "opslaan"? Daar klikken en klaar is Yvon!
Groetjes,
Floor

Er is een fout opgetreden in dit gadget