Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 3 november 2011

Soms

Kom je bijzondere planten tegen in de natuur. En deze is er een van. We kunnen er niet achter komen van welke struik dit de vrucht is. De vruchten zitten opgesloten in een harde schil (net als bij kastanjes). Na een paar dagen binnen liggen gaan ze open en dan zie je dit.Het is zo'n leuke vrucht. Het is net alsof er boontjes aan een draadje binnen in hangen.
Is er iemand die weet van welke struik dit de vruchten zijn?


Bedankt Ingrid, voor het oplossen van het raadsel....

1 opmerking:

Ingrid zei

Volgens mij is het de magnolia (tulpenboom). Ik zie hier in de voortuin namelijk dezelfde vruchtjes. De vogels vinden ze wel lekker.
Is trouwens de eerste keer dat ik deze vruchtjes zie. Zou het te maken hebben met de 'horror'-winter die op komst is????

Er is een fout opgetreden in dit gadget