Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

dinsdag 6 december 2011

Kerst op de keukenhof

Kasteel Keukenhof op Landgoed Keukenhof

A.s. weekeind, vrijdag, zaterdag en zondag is er weer een kersthappening op de Keukenhof.


Ik heb twee vrijkaartjes maar helaas kunnen wij er niet naar toe. Daarom wil ik ze graag weggeven aan iemand die daar naar toe wil. Heb je interesse stuur dan even een mail dan kan ik ze voor vrijdag nog naar je toe sturen.


Wie het eerst komt, het eerst maalt.......

3 opmerkingen:

Chris zei

Nou Yvon, dat klinkt héél goed. Kunnen wij niet, dan willen mijn 2 schoonzussen er heen. Dus ik heb heel veel belangstelling!

yvon zei

Ik heb je terug gemaild Chris.....

Chris zei

Daar ben ik weer. Ik reageer maar even zo. Hoi Yvon
Ik heb je mailtje niet ontvangen. Waarschijnlijk omdat je mijn reactie beantwoord hebt. Dan gebeurt het nog wel eens dat hij niet bij de afzender terecht komt maar bij noraply...etc. van blogger. Kennelijk heb ik ook geen goed mailadres van jou, want mijn mailtje aan jou kreeg ik terug. Als je wilt, stuur me dan maar een mailtje via het contactformulier op mijn site. Beetje lastig allemaal, maar het komt wel goed.
Chris

Er is een fout opgetreden in dit gadget