Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zaterdag 31 december 2011

Voor volgend jaar....

fireworks.jpg

Wat is het jaar weer snel gegaan
En wat hebben we veel gedaan.
364 dagen, niet allemaal met een lach.
En morgen? Gewoon een nieuwe dag?
Zullen we meer aan collecte geven?
Gaan we vaker naar het bos?
Of blijven we bij het oude leven?
Laat die voornemens toch los.
Morgen gewoon weer beginnen.
Gewoon zoals het was.
Maar genietend van het leven.
GENIETEN!!! Want dan leef je pas.

Ik wens iedereen een fijne oudejaarsavond   en voor 2012:
Vrede en alle goed!!!!!



5 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Yvon, voor jou en je familie wens ik ook een gelukkig en gezond 2012. Groetjes Ineke Hulzebos

Floor zei

Jij ook een heel fijn, gezond en creatief 2012!!!
Groetjes,
Floor

Supergoof zei

Da's een goed idee, zo ben ik 't ook van plan!
Ik wens je een heel fijn 2012 toe, en heel veel succes met de verbouwing!

Aart zei

Fijn, eindelijk iemand zonder goede voornemens, maar gewoon doen wat je hand vind en wat bij je persoonlijkheid past.
Yvon, jou wens ik een goed 2012, met een mooi verbouwd huis als resultaat.
Ook een goed jaar voor medemens, al maakt zij het leven niet meer zo mee!
http://quiltaart.blogspot.com

Marie-José zei

De beste wensen voor 2012 Yvon. En dat we nog lang mogen quilten. Ik maak al lang geen goede voornemens meer. Probeer zo veel mogelijk in het moment te leven. En dat bevalt prima.

Er is een fout opgetreden in dit gadget