Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

dinsdag 24 januari 2012

En ineens........

komt het moment heel dichtbij. Vanmorgen overleg gehad met de aannemer en een planning voor de komende 2 weken gemaakt. Vandaag is de stucadoor aan het voorstrijken, de installateur sluit de dakgoten aan op de riolering; heeft ook de buitenkraan aangebracht. De technische installatie voor de keuken is klaar. De schilders zijn momenteel bezig en die hebben werk t/m a.s. vrijdag. Deze week nog het dakraam aftimmeren en (hopenlijk) de doorvoer door het dak voor de houtkachel. Volgende week maandag en dinsdag wordt de keuken geplaats. Woensdag komt de stucadoor het def. stucwerk aanbrengen. Donderdag kan dat dan uitharden en vrijdag komen de schoonmakers . Wel is het zo dat voor we er echt in kunnen wonen de houtkachel moet worden aangesloten. Want de vloerverwarming mag de eerste zes weken niet worden gebruikt en drie weken in de kou zitten is geen optie. En ik wil natuurlijk dat dat gebeurt voordat alles wordt schoongemaakt want anders kun je daarna weer opnieuw beginnen. Maar als dat ook voor die tijd lukt:
 DAN KUNNEN WE OVER!!!! (yes 
Jawel binnen 2 weken. HOERA!!!!!!! Dat zal wel niet in één dag lukken maar het einde van deel 1 is in zicht..... gabber gabber En natuurlijk zijn we dan "pas" op de helft maar dan kunnen we al wel heerlijk wonen. 

6 opmerkingen:

Heleen zei

Oh, wat zal dat heerlijk zijn. Jaren heb je er naar uitgekeken en dan is daar eindelijk je nieuwe woonkamer en keuken!

Supergoof zei

JIPPIE!!!!!!
Ik ben zo benieuwd hoedat 't er dan uit zal zien!
:o)

Ineke Hulzebos zei

Wat een leuk vooruitzicht!!!

Chris zei

Iets om je op te verheugen joh! Al die blogjes bij elkaar, dat wordt een heel dagboek over de verbouwing. Zo leuk om dat later nog eens allemaal na te lezen.

Christina Fokkema zei

moet ik een dagje komen poetsen?

Niet mijn sterke punt, maar ik wil best de handen uit de mouwen steken hoor

Rita M zei

Dat zijn leuke vooruitzichten, nog een paar weekjes geduld.

Er is een fout opgetreden in dit gadget