Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 19 januari 2012

Nationale IQ test 2012

Gisteravond werd op BNN de nationale IQ-test 2012 uitgezonden. Ik zal dus met pen en papier klaaar om mee te doen. Wilde wel eens weten wat mijn IQ was na het maken van de test. Van de 60 vragen had ik er 51 goed. Viel me niet tegen want er waren pittige vragen bij. En toen werd de tabel getoond waarop je kon zien welk IQ daarbij past. En ik viel bijna van mijn stoel van verbazing. Mijn score was 154!!!!! Niet slecht..........
Niet dat ik daar heel veel waarde aan echt. Het is natuurlijk maar deze ene test. Maar ....  ik vond het wel leuk.

4 opmerkingen:

Bianca zei

Wow, wat een score joh!! Ik vond de mijne ook al niet slecht (135) maar jij bent dus gewoon hoogbegaafd!!!

Chris zei

Hahaha, ik weet zeker dat ik niet zo hoog had gescoord hoor. Razend knap.
Mooi stukje in je vorige logje!

Christina Fokkema zei

Als je zo hoog scoort ben je volgens mij echt gestoord. Dat gaat boven het hoogbegaafde uit.

Bietje zei

Ha, welkom tot de club van heel slimme mensen. Of moet ik zeggen 'lucky gokkers'. Ik had een IQ van 152 en vertrouw het niet, het zal echt wel lager moeten zijn.

Er is een fout opgetreden in dit gadget