Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

vrijdag 20 januari 2012

the5oaks: Nog een vondst uit de "oude"" doos.

the5oaks: Nog een vondst uit de "oude"" doos.: We hebben het denk ik allemaal wel... de liefde voor de knopendoos. Waarom? Misschien omdat er zoveel herinneringen boven komen. Van hoe je ...

1 opmerking:

Bianca zei

Hoi Yvon, ja er komt zeker een boek acht, maar die komt niet dit jaar nog uit. Kijk maar hier;

http://www.dianagabaldon.com/writing/the-outlander/written_in_my_own_hearts_blood/

Ze hoopt het boek af te hebben einde van dit jaar, maar voor dat ie dan gedrukt is en vertaald enz. zijn we zo nog een jaar verder ben ik bang.
Maar ik ben de eerste die m koopt, zo benieuwd hoe het verder gaat. De link die jij stuurde was een deel uit dat boek, maar ik wil het absoluut nog niet lezen.... Dus, voor deel 8 uitkomt lees ik de serie nog wel een keer in zijn geheel ben ik bang.... ;D
Fijn weekend!
Bianca

Er is een fout opgetreden in dit gadget