Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 26 januari 2012

wolbol houder



Laat ik nu op marktplaats deze wolbol houder tegenkomen. Niet goedkoop maar voor wie er echt één wil hebben ....! Verder kun je googelen op yarnholder en dan kom je ook heel veel verschillende variaties tegen. Zoals deze:
of deze. De beschrijving (wel in het engels) hoe je hem moet maken kun je HIER lezen.

4 opmerkingen:

Floor zei

Dat schaaltje is echt een schatje.
Heb je de wolbolhouder nog gekocht op Marktplaats?
Groetjes,
Floor

Chris zei

Oh dat schaaltje is leuk! Zoiets heb ik nog nooit gezien.

Heleen zei

Dat kommetje is gaaf he! Die was ik ook al tegengekomen.

Johanna Zweden zei

Wat een leukers zijn dit, heb er hier ook een, zal je wel eens een foto opsturen
Spaar jij ze
fijn weekeinden groetjes joke

Er is een fout opgetreden in dit gadget