Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

woensdag 23 mei 2012

Hidden Wells

Een heel mooi patroon is de Hidden Wells. Een leuke snelle methode ...
Deze Hidden Wells heb ik gemaakt voor een goed doel. Het is een kwestie van stroken aan elkaar naaien, versnijden en in een bepaalde volgorde weer als blokken aan elkaar zetten. Hierover heb ik de techniek uitgewerkt.

Als je genoeg blokken hebt kun je ze om en om aan elkaar naaien. Je krijgt een leuk effect. Zorg er wel voor dat de strook die je maakt ongeveer een kleur verloop heeft zoals in het voorbeeld.

6 opmerkingen:

marga zei

Leuk dat je een voorbeeld geeft met uitleg.
Maar weet ik heb altijd last van het volgende.
Even denken even snijden even naaien en hups klaar is kees. Ja in mijn hoofd maar in werkelijkheid doe ik er toch echt veel langer over.
Toch is het mooi hoor om al dat moois langs te zien komen het brengt je nog eens op een idee.
Ik wens je een fijne dag hier in Twente is het erg warm.
Groeten
Marga

Ineke Hulzebos zei

Wat is die mooi geworden, Yvon!

Chris zei

Enig patroon is dat. Het hangt, denk ik, ook erg van de stof af hoe het resultaat uiteindelijk wordt. Hartstikke leuk Yvon. sla hem op op mijn computer. Bedankt.
Bij jullie ook zo warm? Ik denk wel warmer dan hier. Maar wel heel heerlijk.

Els koetsier zei

Yvon bedankt voor uitleg HIdden Wels. Ik was deze kwijt. Maar dankzij jou heb ik deze weer.

yvon zei

Je hebt gelijk. Dat "even" duurt wel wat langer. Maar als je eenmaal de goede stoffen hebt gaat het wel redelijk snel.
En ook hier in Salland is het errug warm....

Johanna Zweden zei

Wat een leuk quilt is dit en wat eenvoudig, enig en wat mooi van kleur
Groetjes Joke en een fijne dag

Er is een fout opgetreden in dit gadget