Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 31 mei 2012

Quiltfestival Noord Groningen


De Stichting Quiltfestival Noord Groningen organiseert op vrijdag 8, zaterdag 9 en zondag 10 juni 2012 weer het 3 daagse quiltfestival en textielbeurs.

In navolging van het succes van 2010 organiseert de stichting Quiltfestival Noord Groningen voor de tweede keer het Quiltfestival in juni 2012. Tijdens deze dagen worden quilts tentoongesteld in 14 historische kerken in de gemeente Eemsmond en in het Openluchtmuseum Het Hoogeland in Warffum. In de Roakeldaishal in Warffum zijn diverse winkels en worden demonstraties gegeven.

Er is die drie dagen heel veel te zien en te horen. Op de site van het quiltfestival kun je heel veel informatie krijgen over wat en waar er van alles is te doen. Verspreid over een aantal dorpen worden in verschillende kerken, molens en dorpshuizen quilts geëxposeerd.

Wij (DH en ik) gaan in ieder geval één van deze drie dagen naar het hoge noorden. Wie weet kom ik jullie daar tegen.

1 opmerking:

Klaske zei

Vorig jaar had ik er geen tijd voor, maar deze keer wil ik niet missen.
De zaterdag ga ik met een paar beedames, en zondags met m'n schoonmoeder. Misschien kom ik je wel tegen!

Er is een fout opgetreden in dit gadget