Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

woensdag 18 juli 2012

Cirkel

Ik ben weer een stukje verder gekomen. 1/4 is nu af. Als ik dat zo zie hangen dan wordt het wel een heel grote quilt. Maar de kleuren vind ik echt heel mooi.
Maar er moeten nog heel wat ruiten aan elkaar worden genaaid. Meer dan 1100..... Dus ik ben nog wwel een flink aantal weken bezig.... Minstens 10......

Omdat de tuin nog niet is wat hij wezen moet (dat wordt wel najaar) heb ik mijzelf getrakteerd op een paar mooie lavendel plantjes. Nu nog even in een pot maar straks op de goede plek.

6 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

O wat Schitterend Yvonn wat een werk zal dat zijn, maar het eindresultaat zal schitterend zijn
Fijne avond groetjes Joke

Ineke Hulzebos zei

Het wordt vast een geweldige cirkel, heel indrukwekkend en de kleuren zijn prachtig!

Chris zei

Ik vind hem helemaal super worden. Echt verschrikkelijk leuk! Wat ga je snel!!

Floor zei

Wat zal het straks een prachtige quilt worden!
Echt een spektakel als zoiets op bed ligt of aan de muur.
Dan kan je bijna niet wachten dat hij af is om te zien hoe hij dan is.
Groetjes,
Floor

marga zei

Jij gaat snel prachtig hoor.
Leuk is dat he om af en toe een paar plantjes te kopen en het terras ziet er direkt weer vrolijk uit.
Groeten
Marga

Els koetsier zei

Je gaat lekker Yvon. Ziet er goed uit. Ja zo nu en dan moet jeje zelf eens verwennen.

Er is een fout opgetreden in dit gadget