Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zondag 22 juli 2012

Lezen

Tja.... Lezen is wat ik nu veel doe. Ik was aan de Millennium trilogie begonnen en als je verder niet veel kan dan gaat het snel. Bij elkaar 1800 pagina's en inmiddels aan deel 3 begonnen.

Voor wie van spanning houdt is dit een echte aanrader....... Moeilijk lezen met een zere schouder en arm maar gelukkig heb ik mijn kookboekenstandaard nog dus daar staat het boek tegen aan... Wie niet sterk is moet slim zijn.

8 opmerkingen:

marga zei

Ik wens je nog veel leesplezier en met het mooie weer de komende week kun je ook heerlijk buiten zitten.
Probeer er van te genieten.
Groeten
Marga

Klaske zei

Kijk een slimme dame, ja je moet soms wat hé?!
De boeken heb ik niet gelezen, manlief wel, maar we hebben de films wel gezien,ook echt een aanrader, zo goed zijn de films gemaakt! Fijne zondag

Birgitte aka Bietje zei

Ja, die boeken heb ik ook gelezen. Ze zijn echt goed. Jammer dat er geen deel 4 meer komt.
De films heb ik ook gezien, maar de boeken zijn beter. Veel spannender, zonder echt griezelig te worden. (Wat de film af en toe wel was.)

Birgitte aka Bietje zei

Lees ze nog en geniet van de boeken en de zomer(vakantie).

JannieV zei

Ja, dat zijn fantastische boeken om te lezen, maar zwaar!!
Daarom lees ik het derde deel nu maar op een ereader. Ik wilde er nooit aan, maar ze hebben gelijk.
Het leest super.
Groetjes, Jannie

Christina zei

Wel de beste trilogie tot nu toe die ik heb gelezen. Boek 2 vond ik het minste, maar juist film 2 vond ik het beste.

Nog veel leesplezier

Ingrid zei

Ik ben erg blij met je boekentips. Heb inmiddels deel 3 van Jules Watson in huis en het eerste deel van deze trilogie. Moest wel ff naar Hoogeveen karren, maar ach.
Nu maar hopen dat het de moeite waard was, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Heb jij ze inmiddels uit?
Kan je al weer wat doen met je schouder/arm?

Groetjes Ingrid.

Chris zei

En met het weer van afgelopen week is het natuurlijk ook heerlijk om van die spannende boeken te hebben.
Gaat het wel beter nu met je? Heel fijn weekend Yvon!

Er is een fout opgetreden in dit gadget