Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 5 juli 2012

Eindelijk weet ik wat ik er mee wil.....

In het verleden (inmiddels ben ik veel wijzer) kocht ik stof omdat ik het mooi vond. En als er dan een aanbieding was dan gelijk maar een hele serie. Die stof verdween dan in een box. En als ik dan weer eens mijn stoffen bekeek kwam ik dingen tegen waarvan ik niet wist dat ik ze had. Zo ook deze stapel.Hele mooie weefstof, gestreept, effen, geruit. En toen ik  weer eens wat boeken zat door te bladeren kwam ik een quilt tegen van Kaffe Fasset. Wow...... een hele mooie. Maar ook een hele uitdaging. Dus 's avonds ben ik gelijk begonnen met het snijden van stroken, heel veel stroken.....




En  toen moest ik verder gaan met snijden maar dat heb ik uitgesteld tot de volgende dag. Wel heb ik Jano vast op tafel gezet want die zal heel veel werk te verzetten krijgen. Want de quilt wordt een grote.... En waar ik aan ben begonnen????? Dat is nog een mistery.


Ondertussen kunnen jullie bedenken wat ik met die hele stapel stroken ga doen hihihihih. En ben je benieuwd? Kijk dan over een paar dagen nog maar eens hier......

wordt heel binnenkort vervolgd.....





6 opmerkingen:

Chris zei

Nee hoor, ik ben helemáál niet nieuwsgierig!!!! Snel laten zien hoor. Die stof en stroken en dan nog KF, dat moet iets prachtigs worden!

Bianca zei

Oeh, ben heel benieuwd.... Maar idd wat Chris zegt, met zulke stofjes en een ontwerp van KF kan het niet anders dan mooi worden.
Hoe bevalt je die Janome eigenlijk?? Ik heb nu nog een simpele, de DC3030 maar zit er over te denken om de opvolger van die van jou te kopen. De 7700. Ik ga zaterdag bij een dealer kijken en hopelijk kan ik hem even testen. op mijn blog kun je wel zien of ik hem heb gekocht of niet ;-D
Nou, terug aan het naaien nu (jij dus) want ik ben Nieuwsgierig!!!

Floor zei

Ik ben de nieuwsgierigste van allemaal!
Groetjes,
Floor

Rian, zei

Wel ja... houd de spanning er maar lekker in. Ik ben zó benieuwd wat je hier allemaal mee gaat doen... Kijk uit naar het vervolg.
Groetjes,
Rian

Els koetsier zei

Nou we willen eigenlijk volgende week wel een update van je Quilt zien hoor.
Zo lang kunnen wij niet wachten totdat het af is.

marga zei

Ben heel benieuwd wat het gaat worden. In elk geval is het niet meer zo heel warm dus dat hoeft geen belemmering meer te zijn.
Fijn weekend.
Groeten
Marga

Er is een fout opgetreden in dit gadget