Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 6 september 2012

het eerste lustrum

Volgend jaar, alweer voor de vijfde keer, is er weer het quiltweekeind in Ermelo.  Even zag het er naar uit dat het niet door zou gaan maar gelukkig zijn er voldoende deelneemsters. Dit jaar zal het echt een beetje extra feestelijk zijn vanwege de vijfde keer alweer dat ik het organiseer. Gelukkig heb ik ook heel veel hulp van Els die alles rondom de workshops voor haar rekening neemt.
Dit keer zijn er veel nieuwe deelneemsters. Dat is leuk want zo leer je weer andere mensen kennen.
Heerlijk... een weekeind lang van vrijdagmorgen tot zondagmiddag je helemaal alleen kunnen bezig houden met je hobby. Mooie kamers met eigen badkamer, internet en TV. Wat wil een mens nog meer. Oh ja en niet te vergeten alle heerlijk maaltijden die gewoon lekker klaar staan.
En daarnaast veel plezier met elkaar.
Er zijn nog een paar plekken vrij  dus wie weet is er wel iemand die daar zin in heeft?





3 opmerkingen:

Chris zei

Wanneer is dat Yvon en wat voor workshops zijn er?

Bianca zei

Zou me zo leuk lijken. Heb het aankomende weekenden te druk, maar help me volgend jaar weer herinneren. Dan ga ik mn best doen ook te komen. Lijkt me heel leuk om een weekend met gelijkgestemden door te brengen.
Jij en jullie veel plezier in elk geval, ik zie de foto's hier wel voorbij komen he?!
Groetjes, Bianca

Bianca zei

Oh, zie net dat het in maart '13 is.. dom van me, ik dacht dat het nu aankomend weekend was.....
Nou, hmmm, zou ik best wel willen eigenlijk. Hoeveel kost dat? Zal es even mijn hubby lief aankijken dan.

Bianca

Er is een fout opgetreden in dit gadget