Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

dinsdag 23 oktober 2012

Even korte up-date

Het was een zware week en we zijn er nog lang niet maar het ziet er nu naar uit dat we het ergste achter de rug hebben. De medicijnen slaan aan alleen is het nog niet mogelijk een hele nacht door te slapen. Dus gebroken nachten met als gevolg dat de vermoeidheid wel erg hard toeslaat.
Voor mij betekent het dat ik nu alle taken in huis probeer te doen. (de dingen die echt nodig zijn.) Dus... boodschappen, maaltijden, was, dieren. En daar tussen door doe ik eigenlijk niet zo veel want door de vermoeidheid kan ik me moeilijk focussen. Gelukkig halen de buren deze week het bestelde hooi op.
En de hondenpedicure kwam aan huis zodat ik er niet naar toe hoefde. Nu de ergste spanning weg is merk ik pas hoe vermoeid ik ben. Want ook mijn nachten zijn gebroken en al ga ik vroeg naar bed, zoveel nachten slecht slapen beginnen nu hun tol te eisen. Maar we gaan in ieder geval de goede kant uit al zal het zeker nog een aantal weken duren voor alles voorbij is. 

2 opmerkingen:

Floor zei

Dat gevoel van uitgeput zijn en oververmoeid door spanningen, slecht slapen en alle dingen die anders gaan dan normaal, ik ken het allemaal, dus ik leef met je mee.
Hopelijk gaat het snel beter met je man, dan gaat het na enige tijd van rust ook weer beter met jou.
Hoop dat die rust snel zal komen voor jullie.
Veel sterkte gewenst!
Groetjes,
Floor

Chris zei

Ja, dat breekt je op, te kort aan slaap en ook de spanning er bij. Voor mij ook wel herkenbaar hoor Yvon. Ik hoop van harte dat hij nu snel opknapt en dat er weer rust bij jullie komt. Fijn dat de buren helpen met het hooi.
Sterkte meid en wens je man beterschap van mij. Liefs.

Er is een fout opgetreden in dit gadget