Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zaterdag 27 oktober 2012

Even snel....

Een foto van onze eekhoorn. De laatste dagen is hij weer regelmatig te zien. Soms een hele middag struint hij tussen de struiken of zit, zoals hier, een tijdje lekker in het zonnetje op een bult zand.
Zijn vacht heeft weer die schitterende rood-bruine kleur die zo bij de herfst past.

4 opmerkingen:

Floor zei

Ik ben ook effe snel!
Wat leuk dat jullie een "eigen" eekhoorn hebben!
Nou maar lekkers voor hem neerleggen, dan komt hij of zij zeker steeds terug.
Wat een leuk beestje!
Groetjes,
Floor

Chris zei

Leuk, zo'n 'huisdiertje'! Ik vind het altijd zulke enige beestjes, zo gezellig. Je was ook snel met je camera! Fijne zondag.

Johanna Zweden zei

Wat een schatje
Fijne zondag

marga zei

Wat prachtig toch en zo'n mooie kleur. Wij hadden afgelopen week een hele jonge steenmarter in de tuin. Mooi om te zien dat kleine kopje met die kraaloogjes maar dat is ook het enige. Want in huis moet je die dingen niet hebben. Daarom hebben daarvoor ook maatregelen getroffen.
Groeten
Marga

Er is een fout opgetreden in dit gadget