Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

woensdag 28 november 2012

wie heeft dit nog meer?

De mededeling dat je geen foto's meer kunt plaatsen omdat je het max hebt bereikt? Wil ik doorbloggen dan moet ik 30 dollar per jaar gaan betalen. Maar heb ik dat er voor over? Voor dat handje vol mensen dat mijn blog volgt en de paar die af en toe reageren? Ik moet daar echt nog een nachtje over slapen. Een alternatief is gewoon een nieuw blog beginnen en dan blog 1, 2 etc. etc.
Ik heb al veel berichten eraf gegooid met evenveel foto's maar nee hoor dat helpt niets. Ik blijf het bericht krijgen dat ik alle ruimte heb gebruikt. Bloggen via google is ineens een stuk minder leuk......

9 opmerkingen:

Johanna Faber zei

Zou jammer zijn als je ermee ophoud, ik betaal gewoon die 2 dollar 49 per maand,
Groetjes Joke en een fijne avond

Elly (creatieveling Elly) zei

Het scheelt enorm als je je foto's kleiner er op doet, dan hoef je niet te betalen. Kijk anders eens op de prikpagina van het quilten (startpagina), daar hebben ze het er ook over

Klaske zei

Niet stoppen hoor, ik heb een paar oude profielfotó's verwijderd uit mijn picasawebalbum, en de foto's die ik nu plaats op mijn blog verklein ik tot 800x600 en ik kan weer foto's plaatsen.
Ik zou niet te gauw veranderen hoor, er zijn heel veel mensen die er last van hebben, volgens mij is er een storing of ze hebben ook geld nodig...Vind het wat gek dat er in één keer zoveel mensen last van hebben, terwijl de één al jaren blogt en de ander misschien nog niet eens een jaar..Ik heb er een blogje aan gewijd, misschien staan daar nog wat tips voor je bij in de reactie's waar je wat aan hebt..
Fijne avond

Chris zei

Ben het eens met de anderen: niet stoppen hoor! En inderdaad foto's verkleinen én comprimeren, dat scheelt enorm! Groetjes van mij.

Conny's-blog zei

Yvon alleen de blogjes verwijderen helpt niet, je moet ook de foto's verwijderen in picasa van die blogjes, mijn zoon heeft picassa opgestart en rechts boven op webalbum geklikt en daar zelf de foto,s van je verwijderde blogjes verwijderd...............gr.Conny

Birgitte aka Bietje zei

Je hoeft de foto's niet te verwijderen, maar alleen te verkleinen.
Lees anders deze blog eens. Daar hebben ze het er ook over.

http://liefdevoortextiel.blogspot.nl/2012/11/het-is-gelukt.html

Het zou jammer zijn als je ze allemaal verwijderd. Succes

Ingrid zei

Foto's verkleinen lijkt dé oplossing als ik alle reacties op verschillende blogs lees. Sowieso worden de foto's verkleind weergegeven en kan je ze alleen groot zien als je doorklikt. Ik gebruik zelf MicrosoftOfficeManager en comprimeer de foto's naar document-grootte.
Succes. Groetjes Ingrid.

Ingrid zei

Lees dit maar eens: http://support.google.com/drive/bin/answer.py?hl=nl&answer=2736257&p=storage_overview
Groetjes Ingrid.

Floor zei

Je hebt nu in ieder geval veel reacties.
Soms wordt je best vaak gelezen maar reageren de mensen niet.
Dus blijf maar lekker bloggen.
Alleen weet ik nu nog niet hoe je het gaat doen.
Groetjes,
Floor

Er is een fout opgetreden in dit gadget