Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zaterdag 3 november 2012

Zo lief


Net werd er gebeld en tot mijn verbazing stond de bloemist voor de deur met een schitterende bos bloemen. Voor ons!!!!
Er zat een kaartje bij met een heel lieve tekst van? ANNE. En toen ik de bos aan DH liet zien sprongen hem de tranen in de ogen. En ik? Ik was er even stil van. Ik heb al heel veel lieve reacties gehad en dan dit. Zo lief en zo attent. Anne heel erg bedankt !




4 opmerkingen:

Chris zei

Wat ontzettend lief van Anne. Zoiets doet je zó goed. Het is ook een prachtig, warm boeket. Geniet er maar heerlijk van Yvon en een goed weekend gewenst. Liefs van mij.

Ineke Hulzebos zei

Hallo Yvon, ik lees nu een aantal berichten van jou, ik was helemaal achter op geraakt met lezen van alle blogs, lees dus dat je man heel ziek is/was. Ik hoop dat het nu de goeie kant op gaat??? Van harte beterschap en voor jou wens ik heel veel sterkte met alle drukte die daardoor ontstaat.
Liefs en groetjes (ook aan je man)
Ineke Hulzebos

Floor zei

Wat een lief gebaar van Anne.
Geen idee of het een medeblogster is, maar het is een schitterend boeket!
Echt genieten van die herfstkleuren!
Groetjes en een fijne zondag,
Floor

Johanna Zweden zei

Wat een lief gebaar Yvonn, een schitterend boeket
Fijne zondag groetjes Joke

Er is een fout opgetreden in dit gadget