Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

dinsdag 11 december 2012

Vandaag alweer 20 jaar.....


Het is vandaag alweer 20 jaar geleden... Wat is 20 jaar geleden zul je je af vragen? Het is 20 jaar geleden dat ik  trouwde met Henk en we verder gingen met onze 4 kinderen. Het was een groot feest. De hele school was uitgenodigd. (Henk was directeur van de basisschool hier in het dorp). Bij  het uitgaan van de kerk stonden ze buiten de kerk en ook tijdens de kinderreceptie die volgde was het feest. 's Avonds hadden we een heerlijk feest voor vrienden en familie met een heerlijk warm en koud buffet. Toen kregen we ook van de kinderen onze huwelijksreis aangebonden. Of we de volgende middag ons om 3 uur in Rotterdam konden melden om met de bood naar Schotland te vertrekken voor 5 dagen.

Bij thuiskomst was het hele huis al in kerstsfeer. Wat was het een heerlijke kerst dat jaar.
Allemaal herinneringen komen dan boven. Ik zie nog de mooie kerstboom, alle bloemen. Helaas heeft dat geluk maar 10 maanden geduurd want precies 10 maanden later overleed Henk. 10 dagen voor zijn verjaardag. Ik weet het, het is al weer een hele tijd geleden en ik heb in die jaren mijn leven weer aardig op de rit gebracht. En alweer veel jaren ben ik gelukkig met Harry. Maar toch.......  de herinneringen zijn er nog steeds. 

2 opmerkingen:

Chris zei

Natuurlijk vergeet je dat nooit en dat hoeft ook niet. Gelukkig blijven de mooie, dierbare herinneringen en mag je die koesteren en hebben jij en Harry het goed samen. Goed om te herdenken hoor Yvon. Liefs van mij.

Ineke Hulzebos zei

Zoiets blijft altijd in je gedachten en herinneringen blijven je altijd dierbaar.
Ik wens je nog vele blijde en gezonde jaren met je man, Harry.
Groetjes

Er is een fout opgetreden in dit gadget