Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 10 januari 2013

hij is er weer

Al een paar keer is hij voorbij gekomen:
"Onze" eekhoorn.

Nu hebben we een notenbakje gekocht en opgehangen en nu was het de vraag of hij die zou kunnen vinden. We hebben het bakje nl. vlak bij huis opgehangen. Op een plek waar hij normaliter nog nooit is geweest. Afwachten dus....
Tot gistermorgen we DIT zagen:

Leuk he!!!!!!

6 opmerkingen:

Floor zei

Mmmm, dat lijkt me niet het notenbakje.... maar het vogelvoederhuisje.
Heeft hij het nog omgegooid ook die boef.
Lijkt me dat er een stuk tekst is weggevallen, want er staat verder niets bij.
Maar ik neem aan dat hij de noten gevonden heeft?
Wel een lief beestje.
Groetjes,
Floor

Floor zei

Kijk, je kunt ook te snel zijn!
Toen ik je weblog nog een keer laadde, zag ik er een filmpje onder staan, dat was de eerste keer nog niet.
Wat een bij-de-handje!
Moet dat echt zo dat hij het dekseltje optilt?
Of zit er aan de onderkant ook een opening om een nootje te pakken?
Gaat zo vast het handigst.
Leuk!
Groetjes,
Floor

marga zei

Wat leuk om dat zo van dichtbij te zien. Bij ons in de buurt staat ook een notenboom dus ze zijn er wel en soms zien wij ze ook.
Waar zijn deze notenhuisjes te koop het lijkt mij ook wel wat om in de tuin te hangen.
Fijne dag.
Groeten
Marga

Ineke Hulzebos zei

Oh Yvon, wat schattig!

Chris zei

Wat vreselijk leuk joh! Hij is trouwens wel slim om dat dekseltje steeds op te wippen. Genieten!

conny's quilts zei

Wat een acrobaatje, geweldig leuk dat je een eekhoorn zo in je tuin kunt observeren!

Er is een fout opgetreden in dit gadget