Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

woensdag 27 februari 2013

Alleen voor weekeind deelneemsters


Zoals in dit bericht van 9 september  is te lezen komt tijdens het quiltweekeind Supergoof ons haar schitterende quilts laten zien. Nu heb ik al een paar keer de vraag gekregen of ook niet-weekeind deelneemsters bij de trunckshow aanwezig kunnen zijn. Helaas, maar dat is niet mogelijk.
We komen met 35 dames voor de 5e keer een lang weekeind bij elkaar. Ook vorige jaren kwam de vraag of het mogelijk was "een dagje langs te komen". Het niet prettig als tijdens zo'n weekeind anderen even de sfeer komen "proeven".
Dus dat geldt ook voor de trunckshow van Supergoof.  Die is alleen voor deelneemsters.




2 opmerkingen:

marga zei

Ik wens je in elk geval een heel fijn weekend toe. De quilts van ingrid lijken mij leuk om te zien. Ik ga op 6 april naar Almen om te te bekijken.
Groeten
Marga

Chris zei

Dat wordt een superweekend Yvon, heel veel plezier!!

Er is een fout opgetreden in dit gadget