Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zaterdag 16 maart 2013

Google Reader will not be available after July 1, 2013


Hoe kan ik mijn Google Reader-gegevens downloaden?

Google Reader zal op 1 juli 2013 worden stopgezet. Als u voor die tijd een kopie van al uw Google Reader-gegevens wilt downloaden, kunt u dit doen met Google Takeout. U ontvangt dan uw abonnementsgegevens in een XML-bestand. De volgende informatie zal worden gedownload als JSON-bestanden:
  • Lijst van personen die u volgen
  • Lijst van personen die u volgen
  • Items die u heeft gemarkeerd met een ster
  • Items die u leuk vond
  • Items die u heeft gedeeld
  • Items gedeeld door personen die u volgen
  • Opmerkingen die u heeft gemaakt
  • Items met opmerkingen
Klik hier om uw Google Reader-gegevens te downloaden via Google Takeout. Na het downloaden zijn uw abonnementsgegevens makkelijk overdraagbaar naar een ander product, zodat u online kunt blijven lezen.
  • Mar 13, 2013

2 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Ook ik lees de blogs via google reader. Hartstikke makkelijk. Jammer dat ze stoppen. Weet jij toevallig een goede vervanger hiervoor?

Chris zei

Nou, dat is weer nuttige informatie Yvon, bedankt! Dat Reader er mee gaat stoppen, wist ik wel, maar niet wat ik er mee kan doen. Nu dus wel!! Fijn weekend.

Er is een fout opgetreden in dit gadget