Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 9 mei 2013

heerlijk.....

Afgelopen dinsdag moest DH  naar de neuroloog voor controle en die was zo tevreden over de vooruitgang dat we niet hoeven terug te komen. Hoera!!!! Op de terug wel besloten we snel nog even bij een meubelzaak langs te gaan omdat we nog een kledingkast voor DH moesten hebben. En..... met 50% korting is het altijd leuk als je precies de kast kunt open die je mooi vindt. Maar...... natuurlijk kijk je dan ook nog even verder. Vooral als er op de ramen "totale leegverkoop" staat. We hebben namelijk besloten om toch weer een bank te nemen. Even heerlijk op de bank liggen als je even moe bent, lekker languit een boek lezen. We misten het nogal. En dat, samen met die mega korting.... je raadt het al. We zagen "de" bank..... bekleed met super kwaliteit leer en van een mega goed merk: Musterring.



De armleuningen kunnen naar beneden worden geklapt zodat je er languit op kunt liggen en er zijn ook verstelbare hoofdsteunen.   Vrijdagmiddag wordt hij bezorgd. Dus je snapt wel wat ik vrijdag avond doe....

3 opmerkingen:

Chris zei

Dan ga je bankliggen, haha! Dat lijkt me inderdaad een superbank joh. Prachtig. Zoiets moet je echt tegenkomen.
Wat heerlijk dat je DH niet meer terug hoeft te komen. Dat geeft een opgelucht gevoel.
Lieve groet van mij.

wilma oud zei

Heerlijk lijkt me die bank en wat een bof en ook fijn dat DH niet meer terug moet.!!!!

hilde zei

groot gelijk heb je
en hoe zit/ligt ze ?

Er is een fout opgetreden in dit gadget