Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 18 juli 2013

ochtend concert




et is kwart voor vijf, langzaam wordt het een beetje licht. De vogels zijn al klaar wakker en dat laten ze horen ook. Zo mooi. Er is verder niets te horen. Alleen de vogels die de nieuwe dag begroeten.


Het was dus vroeg vanmorgen. half vijf...... toch was het heerlijk... buiten was het nog lekker fris dus alle deuren en ramen open gezet om de warmte er uit te laten. Kopje thee gezet en genoten van het concert van de vogels........ Krantje gelezen en nu snel wat boodschappen doen voordat het echt warm wordt..... En de rest van de dag? Onder de parasol wat lezen, af en toe wat spelen meet lapjes en verder de boel de boel laten. Dat moet ook wel want lopen met deze warmte zit er niet in......

Fijne dag allemaal...

2 opmerkingen:

Chris zei

Ik zie het helemaal voor je zoals je daar zo heel vroeg zat en luister met je mee. Dat is puur genieten. Ik denk dan altijd hoe de vogels niets anders kunnen dan Schepper toezingen!

Conny's-blog zei

Wel vroeg hoor, pphhooee. Maar naar de vogels luisteren is heerlijk en lekker handwerken dan maar met dit weer.......liefs.Conny

Er is een fout opgetreden in dit gadget