Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 1 oktober 2015

oeps

Ik zie dat ik al een hele tijd niets meer heb laten horen.
Had ook veel andere dingen aan mijn hoofd.
Dus hier even een kleine up-date van wat er zoal is gebeurd.
Eigenlijk geen grote wereldschokkende dingen.
We missen Jordy, genieten van Binq en...
We zijn in september weer op vakantie naar Denemarken geweest.

Omdat DH het niet meer aandurfde te rijden moest ik het dit keer in mijn eentje doen. Dat was best pittig. Ook al omdat ik last heb van boezemfibrilleren en te veel hooi op de vork niet bevordelijk was.
Dus we besloten het in 2 etappes te doen. Een overnachting net over de Deense grens en de 2e dag door naar het hoge noorden.
Zo gezegd, zo gedaan. Wel moesten we een onderkomen vinden waar ook Binq mee kon want hij ging voor het eerst mee op vakantie. Spannend.


Het werd de B&B Naturperle in Rodekro. Schitterend appartement en schitterend uitzicht.










De volgende dag rond half elf vertrokken we richting Lildstrand waar we twee weken pal aan het strand een huisje hadden gehuurd.

Het stormde toen we aan kwamen en wat is de zee dan schitterend.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat goed dat je helemaal alleen gereden hebt. En wat een mooie B&B. Ik hoop dat jullie verder genoten hebben. Groetjes Wilma

Metaaldetector Expert zei

Leuk om te lezen.