Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

maandag 8 september 2008

rescue diver

andaag een dagje "Groningen" gedaan. Op bezoek bij zoonlief die daar zijn laatste studiejaar ingaat. Hij studeert Human Technologie.... een mond vol en voor mij moeilijk uit te leggen (ben geen techneut) Maar goed ik was dus een dagje bij hem. Gewoon lekker bijkletsen. Ik was al zo lang niet meer zo''n dagje bij hem geweest. Naast  zijn studie is duiken zijn passie. Dat wist ik wel maar toen we aan de koffie zaten en hij mij de stapel diploma's toonde zwol mijn moederhart toch wel een beetje van trots.  Het eerste brevet haalde hij drie jaar geleden toen hij als vrijwilliger een aantal maanden op Saba was. Negen duikdiploma's heeft hij inmiddels bij elkaar weten te halen. En de laatste is die    van rescue diver.
Rescue_diver
Ik ben dus beretrots op hem. Zijn grootste wens is om ooit er zijn beroep van te kunnen maken. Dus nu gaat hij verder om Dive Master te worden...... Jaja, kleine jongetjes worden groot.... Maar nog wel even afstuderen volgend jaar dat gaat voor.

Geen opmerkingen: