Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 23 juni 2011

Een dromenquilt uitgegeven

Mijn kleinzoon  wilde graag een quilt met herten, vossen, dassen, egels etc., erop. Ik heb een flinke stapel blokken gemaakt  met allerlei dieren  en thema's uit het wild ( en wilde gelijk ook een dromenquilt maken. Maar verder als het maken van de blokken kwam ik niet.  Het was net in de tijd dat we heel erg druk waren met de oprichting van de  stichting Jopie's Dromenquilt. En toen was daar Joke….. Joke zag de blokken en vond het zonde dat die zomaar bleven liggen. Ze heeft de stapel meegenomen en eer twee schitterende tops van gemaakt. En!!!!! Ze heeft ze ook nog gedubbeld, gequild en verder afgewerkt. SUPER!!!!!!!! En één van de twee quilts is naar kleinzoon gegaan en de andere is naar de stichting gegaan. En nu heeft ook die zijn bestemming gevonen. En wel bij Brian van 12 die een ernstige spierziekte heeft. Ik hoop dat Brian er net zoveel plezier van zal hebben en er net zo lekker onder weg zal kunnen kruipen  als mijn kleinzoon.
Dus de dromenquilt voor Brian is een beetje van mij (de blokken) en een heleboel van Joke….
Foto-KPUDON6O-D

Geen opmerkingen: