Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zondag 24 augustus 2008

De zomer loopt te einde....

Ineens realiseerde ik me dat over goed een week september al weer begint. Vanmorgen vroeg op gestaan. Het was een mooie ochtend, stil (omdat het zondag is) en mooi omdat de zon scheen en alles nog bedauwd was.
Spinnenweb_23_aug_1_10
En de dauw op de spinnenwebben maakt dat de tuin eruit ziet alsof hij versiert is. Overal, waar ik kijk zie ik die zilveren webben in de struiken hangen. Draden die je anders niet ziet, schitteren in de zon. Op de bloemen liggen dikke druppels en zelfs de spinnetjes hebben de dauwdruppeltjes op hun rug liggen. Wouw wat is de natuur toch schitterend. Meer van de foto's die ik vanmorgen heb gemaakt staan in het fotoalbum natuur.

Geen opmerkingen: