Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zondag 27 september 2009

De laatste mooie nazomerdag?

 Wat is het de afgelopen week schitterend nazomerweer geweest. Net zaten we nog lekker in de zon koffie te drinken en de thermometer aan de schuur (in de schaduw en uit de wind) stond op 30!!! graden...En natuurlijk op deze (misschien wel laatste) mooie nazomer zondag moest het fototoestel weer te voorschijn worden gehaald. Het is zo ontzettend stil.... zo mooi..... Hier mijn foto's die ik graag wil delen.
Ochtenmist
Ochtenmist9
Ochtenmist3
De ochtenden, als de zon door de mist heen komt zijn schitterend.
Ochtenmist10
Hier en daarzijn er zelfs nog stokrozen te zien. Terwijl er naast de zaaddozen staan.
Ochtenmist2
Ochtenmist6
En dan natuurlijk de spinnenwebben. De een nog mooier dan de andere.
Ochtenmist4
Ware kunstwerkjes worden er gemaakt.
Ochtenmist12
Ochtenmist5 Ochtenmist11
En de druiven zijn heerlijk rijp en klaar om geplukt te worden.

Ochtenmist7
Maar de meesten laten we toch zitten voor de merels die zich er al aatdig aan te goed hebben gedaan. Een spin is zo slim geweest haar web precies voor een mooie tros te maken. Wie weet welke inspecten er op af komen....
Ochtenmist8
En Tijger zit natuurlijk weer heerlijk in het ochtend zonnetje te genieten. Als ik zo rondloop met het fototoestel dan is hij er als de kippen bij. Want hij vindt het heerlijk oim zo lekker met je rond te lopen...

Geen opmerkingen: