Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

dinsdag 19 april 2011

batik ragtime




Deze quilt is gemaakt van flanellen batiks. Een heerlijke ragtime die op het logeerbed ligt. Hij is mooi van kleur . Voor het maken heb ik mallen gebruikt. Helaas heb ik die aan iemand uitgeleend en nooit terug gekregen. Laatst wilde ik de mallen gebruiken en miste ze. Toen realiseerde ik dat ik ze aan iemand had uitgeleend maar ben vergeten aan wie. Weer een wijze les: leen nooit iets uit!

Hier een detail van de quilt.
 Mooie warm/groene kleuren zitten erin. Maar ook blauw en oranje. Helaas heb ik deze flanellen batik nooit meer ergens gezien. Anders had ik er vast nog een gemaakt.




1 opmerking:

Floor zei

Wat een mooie warme quilt is dat! Heerlijk voor de winter, dus nu kan hij nog even in de kast blijven.
Ik vind die kleuren prachtig, vooral die detail foto!
Het lijk net op vervilte wol, dat heeft ook van die mooie doorlopende kleuren.
Groetjes,
Floor