Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

dinsdag 1 december 2009

Wat een mooie morgen

oen ik vanmorgen wakker werd was het mistig. Rond kwart voor negen begon de zon er al aardig door te komen en m negen uur was de wereld veranderd in goud.
Dus dat betekent: fototoestel!
Het eerste wat ik zag was dit beeld.
Ochtendzon1
Heerlijk hoe mooi de zon dan door de mist heen breekt.
Blad
Dit blad kwam ik tegen tijdens het fotograferen.
Maar er was nog meer te zien. Der mist die zo mooi over het land hing.
Ochtendzon2
Het ene moment met een gouden gloed
Ochtendzon3
En het volgende moment meer normale kleuren...
Ochtendzon4
Maar dit plaatje heeft toch mijn voorkeur.

Geen opmerkingen: