Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 18 augustus 2011

Ik ben er weer....

Ik ben weer wakker hoor… Gistermorgen om negen uur moest ik bij de direnarts zijn. En zoals altijd ben ik dan heel enthousiast. Kwispelen, aandacht trekken. Ik vind iedereen daar lief en leuk. Maar dit keer was het minder leuk als anders. Ik kreeg geen brokje maar een prik. En toen moesten het vrouwtje en ik in de wachtkamer gaan zitten. En al heel snel werd ik heel erg slaperig. Toen kwam er iemand die me meenam en daarna weet ik eigenlijk niets meer tot ik wakker werd met een verband om mijn poot. Maar gelukkig kwam het baasje me snel daarna ophalen en mocht ik mee naar huis. En daar ben ik lekker verwend. Ik kreeg steeds een klein beetje eten. Mmmm een stukje broodf, een paar brokjes en zelfs een sstukje leverworst met een pilletje erin.
Wat hebben ze gedaan? Er waren twee gezwellen. 1 aan mijn poot en een (ahum) onder mijn staart. Die zijn weggehaald. Vooral dat laatste is niet zo leuk, als je begrijpt wat ik bedoel.
Verdi 18 aug 2011
En nu? Nu lig ik lekker weer op mijn eigen plekje op de bank. Omdat ik heel braaf ben en niet aan de lidtekens zit hoef ik geen kap op…… Pfff wat een opluchting. Maar… dat ding ligt wel in het zicht om me er aan te herinneren wat er gebeurd als ik toch ga likken of bijten aan de lidtekens.
Bedankt voor jullie meeleven. En nu maar hopen dat alles goed is. Over tien dagen moet ik terug komen voor controle en tot die tijd twee keer per dag een pilletje. Maar dat is niet erg want het vrouwtje verstopt dat in een plakje worst dus daar heb ik helemaal geen moeite mee…. hihihi.
groetjes
Verdi.

Geen opmerkingen: