Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

woensdag 17 augustus 2011

Vandaag is geen leuke dag....

Vandaag is geen leuke dag….
17 August 2011
By on 06:03
Schatje Vandaag begon niet leuk. Elke morgen heb ik zo mijn ritueel. Dexter komt langs en dan gaan we samen een stukje wandelen (baas, buurvrouw, ik en Dexter). Daarna krijg ik mijn brokjes, een bakje karnemelk en een stukje brood. Maar op dit moment lig ik heel verdrietig op mijn kussen. Geen  Dexter, geen brokjes, geen karnemelk en geen stukje brood. Zelf zaten de baas en bazin wel lekker een boterhammetje te smikkelen en koffie te drinken,  maar mij, mij zijn ze vandaag helemaal vergeten.
Waarom? Vinden ze me niet aardig meer?
Nee., dat is het gelukkig niet. Maar ik moet straks naar de dierenarts omdat ik geopereerd moet worden. En dan mag je niet eten….. Ik heb een gezwel aan mijn poot en dat wordt weggehaald. Brrr. lijkt me niet leuk. En ik hoop niet dat ik zo'n stomme kraag om krijg om te voorkomen dat ik aan mijn poot ga likken. Nee, vandaag is geen leuke dag…. Ik hoop dat het allemaal goed komt want ik heb de direnarts horen zeggen dat ze "het" ergens naar toe sturen om te kijken of het "goed" of "kwaad" is….. Daaar snap ik niets van. Ach, ik laat vandaag maar over me heen komen….

Geen opmerkingen: