Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zondag 1 juli 2012

Weer iets (bijna) af......

Ik heb de pannels van de Love, Faith and Hope en die wil ik boven het bed hebben hangen in onze nieuwe slaapkamer. Maar wat leg je dan op het bed? Ik had nog heel veel stof over en heb er een top van gemaakt. Binnenkort gaat hij naar Anne die hem dan weer mooi doorquilt. Als de quilt af is dan komen ook de pannels te hangen. Hier alvast een foto van de top.......
Hij is net iets te smal en ik denk er over om er een rand van de achterkantstof langst te zetten. Maar daar moet ik nog even over nadenken. Dezer stof heb ik gekozen. De kleur zit ook in de stoffen van de L,F & H , Misschien gewaagd maar mooie stof.

5 opmerkingen:

christina zei

Het zou inderdaad jammer zijn als er een rand omheen kwam. Maar ja, wat moet je he.

Ik kan me zo goed voorstellen dat je er nu weer zin in hebt om te naaien voor je nieuwe oude huis.

Floor zei

Zo lijkt de quilt eigenlijk groot genoeg, maar als je er onder gaat liggen, bolt het nog wat op, dus misschien en een rand wel een goed idee.
Eenvoudig maar leuk patroon!
Groetjes,
Floor

marga zei

Als ik er zo naar kijk lijkt mij de quilt groot genoeg. De onderkant stof is prachtig maar of een rand daarvan mooi is?
Net nog even jou vorige blogje gelezen dat is niet mis dus fijn en goed dat je nu een huis hebt wat precies bij jou past.
Groeten
Marga

Klaske zei

Heb je het mooi bijpassend.Wat zal dat mooi staan!!
Het lijkt inderdaad groot genoeg zo op de foto, zou het echt nodig zijn om er nog een rand aan te zetten?
Het is een mooie top geworden!

Chris zei

Mmmmmm, ik zou nog even over die rand nadenken, als ik jou was. Het lijkt me dat de rand teveel aandacht gaat vragen. Maar wat heb je dat snel gedaan zeg!! Dat wordt een mooi geheel met de panels er boven.
Over je vorige logje. Wat kan een 'kleine' gebeurtenis een grote gevolgen hebben! En zoiets gebeurts altijd helemaal onverwacht, en één seconde. Fijn dat jullie huis nu helemaal klaar is en aangepast. Hoe is het met de 'bult' in de tuin? Goeie week Yvon en liefs van mij.