Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zondag 5 augustus 2012

Even terug in de tijd.....

Deze foto kwam ik tegen...... Alweer heel wat jaartjes geleden gemaakt maar toch waard om te laten zien.
Een zonnige dag en de baas zit lekker te lezen met Doerak naast zich. En dan kom ik er aan met het fototoestel. Nou daar was Doerak niet van gediend. Panisch werd hij ervan en dat is goed te zien op onderstaande foto's. (dubbel klik om de foto te vergroten).


2 opmerkingen:

marga zei

dat zijn van die foto's waar je met heel veel plezier naar kijkt en de herinneringen weer boven komen.
Fijne dag
Marga

Floor zei

Wat grappig, een hond die bang is voor een fototoestel!
Misschien voor de flits, denkt hij dat er onweer is.
Buiten flits je niet, maar dat weet hij niet, dus toch bang.
Honden onthouden nou eenmaal goed.
Groetjes,
Floor