Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

donderdag 16 december 2010

Crazy quilt

Mijn crazy quilt. Gemaakt van allerlei "bling-bling" stofjes die in na de feestdagen op de markt heb gekocht.
Warm rode kleuren, mooie stoffen waaronder fluweel, brokaat en zijde geeft hem een warme uitstraling.
De quilt is na op een tentoonstelling te hebben gehangen in het Paltehuis in Oldenzaal, verhuisd naar Belgie waar hij nu bij een vriendin aan de muur hangt. Ooit wil ik er nog een maken maar er is nog zoveel wat ik graag wil maken.

My crazy quilt. Made from all kinds of "bling-bling 'fabrics wich I bought at the market after Christmas.

Warm red colors, fine fabrics such as velvet, brocade and silk gives it a warm atmosphere.

Afer the quilt has  hung at a quiltshow at the Paltehuis in Oldenzaal,  it moved to Belgium , and I gave it  to a friend. Once I make another one but there is still so much what I want to make.

Geen opmerkingen: