Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

woensdag 22 december 2010

Ik kan het niet laten

Winter, sneeuw, kou. Maar ook verstild landschap, gedempt geluid. En mooie plaatjes. Dus het fototoestel ligt hier altijd in nde aanslag. En daar wil ik jullie nog een keer van laten meegenieten.
 Wintercollage1
En dan denk je dat alle plaatjes hetzelfde zullen worden maar niets is minder waar. De ne dag is het mistig en grijs.
Wintercollage2 
's morgens, tijdens de schemering is het licht blauw.
Wintercollage3
ALs de zon schijnt krijg je schitterende abrikoos-achtige kleuren 
Wintercollage4 
Elke dag is weer anders en daar geniet ik er zo van.
Wintercollage5 
Ja.... al geeft de winter veel ongemakken. Hij is ook wonderschoon.

Geen opmerkingen: