Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zaterdag 9 juli 2011

Wiens plekje is dit eigenlijk?

Toen we vorige week een week naar Bouillon waren bleef Tijger (onze kat) thuis. Ze kon via het katteluik naar buiten en binnen was haar territorium beperkt tot de keuken en de gang.
Op de plek in de keuken waar Verdi normaliter ligt was nu het kussen van Tijger gelegd. Daar slaapt ze vaak 's nachts ook. Bij thuiskomst ging Verdi trouw op zijn plekje in de keuken liggen.  Tijger kwam aanlopen en zag dat zijn plekje al was ingenomen en Maar…  dacht daar zo het zijne van. Wat jij lobbes…. dat was mijn plek en hij nestelde zich precies op het randje erbij.
P7012844
 Maar dat was meneer niet goed genoeg naar zijn zin. Dus hij nestelde zich een stukje verder op het kussen…
P7012847
Dat vond Verdi wel iets te intiem en hij maakte dat hij weg kwam…. En daar was het meneer nu precies om te doen. Nog voordat Verdi een meter verder was had hij zich …
Tijger

heerlijk midden op het kussen genesteld. Zo…… dat was wat ik bedoelde. Het is nu MIJN plek… Moet jij maar niet weg gaan en mij alleen achter laten…..
 

Geen opmerkingen: