Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

maandag 28 november 2011

verrassing

Gisteren was ik jarig. Omdat het op zondag was verder geen visite behalve de kinderen, kleinkinderen en mijn zus. Voor bij de koffie had ik een taart gekocht. Dom.... want kleinzoon had beloofd een taart voor mij te maken. Zijn "wereld" beroemde, zelf bedachte, taart. En die zag er niet alleen lekker uit, hij smaakte ook heerlijk. Een geweldige verrassing. Verder heb ik een paar leuke kadootjes gehad. DH en ik hadden de afspraak gemaakt geen kado's voor elkaars verjaardag te kopen. I.v.m. de verbouwing zijn er zoveel dingen die we nog graag willen aanschaffen dat we dus wachten tot dat moment er is en dan gaan we lekker samen shoppen. Toch werd ik door hem verrast met een mooie bos bloemen en een boek van Jan Terlouw.
Oma had een grote pan soep gemaakt en met heerlijk belegde broodjes hebben we ons goed weten te redden. Voor de liefhebbers was er ijs of rijstevlaai als dessert. Kortom het was een gezellige dag.

4 opmerkingen:

Bianca zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!! Dat er nog maar velen mogen volgen.
Taart ziet er lekker uit. Fijn zo'n handige kleinzoon....
Wat lief van je man dat ie toch stiekum niet heeft geluisterd naar de afspraak he? Jan Terlouw schrijft idd erg goed, heb ook een paar boeken van hem dankzij mijn moeder. Hij is hun buurman en geeft nog wel es wat weg. Ook al zo'n lieve man.
Maar strakjes samen cadeautjes voor jullie huis kopen is nog veel leuker! Schiet het al lekker op?? Wanneer denken jullie dat het af is?? Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

Chris zei

Yvon, nog van harte gefeliciteerd!!! Nog heel veel gelukkige jaren toegewenst, samen met je DH en kinderen. Gezondheid en Zegen! En dat het volgend jaar, als je jarig bent, de verbouwing helemaal af zal zijn. Liefs.

christina zei

eerlijk is eerlijk: die taart ziet eruit om opgevreten te worden. is er nog een stukje over?

Floor zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Lekker rustig gevierd met lekkere taart, fijn toch?
Groetjes,
Floor