Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

woensdag 28 september 2011

Nog even heerlijk rustig nazomeren.....

Het is rustig op het "verbouw" front. Inmiddels is het beton hard genoeg. De keuken uitgezocht, evenals plavuizen, stenen etc. De staalconstructie is af en wordt op dit moment gepoedercoat en we hopen dat begin volgende week alles verder gaat. Maar...... voor die tijd is er dat schitterende weer. Wat een cadeautje. De weken dat het nog rustig is..... zo'n nazomer. Heerlijk.....




En nog misschien meer als anders nemen we het ervan. Lekker de hele dag buiten. Koffie drinken, lunchen, of gewoon even genieten van de zon.

Afgelopen zaterdag waren de kleinkinderen de hele dag op bezoek. En het is dan zo leuk om te zien hoe twee pubers zich de hele dag kunnen vermaken met eigelijk onnozele dingen zoals verspringen, gewoon lekker buiten zijn etc.

Ik heb er een grappig filmpje van gemaakt. Omdat ze op een leeftijd zijn dat ze niet herkenbaar in beeld willen heb ik daar de volgende oplossing voor gevonden.....



Ik hoop dat jullie ook nog een poosje heerlijk kunt genieten van deze mooie nazomer....

Geen opmerkingen: