Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

dinsdag 4 oktober 2011

zomerse herfst

De afgelopen weken hebben we in kunnen halen wat we de hele zomer tekort zijn gekomen. Heerlijk buiten zijn. Genieten van de ongewoon hoge temperatuur en de zon.... Heel veel zon.

Zondag was één van die laatste mooie dagen. We vierden de verjaardag van Harry. Meestal zitten we op zijn verjaardag binnen en is het echt herfstweer. Maar dit jaar was een cadeautje. De hele dag buiten. Van de ochtend koffie tot de avond koffie. En iedereen heeft zich vermaakt zoals je kunt zien..... Hebben jullie ook zo genoten van dit mooie nazomerweer?

1 opmerking:

Makkie zei

Ja wat heerlijk he dat we dit nog even kregen als toegift! En nu lekker weer naar binnen aan het einde van de week. Dat heeft ook wel weer zijn charmes. Vuur aan, anders koken.... ik heb er zin in!
Hartelijks