Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zaterdag 15 oktober 2011

Gisteravond zag ik..

Dit!!!!!! Ik heb geprobeerd het vast te leggen..... Zulke mooie kleuren.....  Eigenlijk zag ik het net iets te laat. Hoop vanavond op een herkansing.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Gisteren was de lucht erg mooi, ook gisterochtend al, toen zag je al heel veel vliegtuigstrepen.

christina zei

zoiets moois verzin je niet

Annemieke Nierop zei

Hoi Yvon, ik heb net als jij het geluk om al dat moois te zien. Ik woon zelf buiten een klein dorpje ( Ens) en heb ook vrij uitzicht om ons huis. Sterker nog, toen wij aangingen bouwen hebben wij een hoek raam geplaatst juist daar om de ondergaande zon te kunnen zien! Toevallig was ik vandaag in Amsterdam, ook mooi... maar ik ben blij dat mijn uitzicht niet uit daken, daken en no eens daken bestaat!

Groeten Annemieke