Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zondag 8 januari 2012

Alweer drie af.....

De Love Faith and Hope pannels vorderen gestaag. Van de negen pannels heb ik er nu 6 af. Een heerlijk rustig werkje. De stof had ik al per blok klaar liggen. Alleen moesten de afzonderlijke stofjes nog exact worden bijgesneden. Dan het pannel in elkaar naaien. De applicatie overtrekken op vlisofix en als de applicatie op de stof is aangebracht op de machine uit de vrije hand vastnaaien.  Hier de drie die ik de afgelopen week heb gemaakt.


Totaal zijn er nu 6 af. Nog drie te gaan dus. 

7 opmerkingen:

Noa zei

pff wat mooi en je bent al zover

groetjes

Johanna Zweden zei

O wat schitterend is dit, en wat mooi van kleur!
Groetjes Joke

Els Koetsier zei

Ze zijn prachtig Yvon.

Floor zei

Ziet er schitterend uit!
En die kleuren zijn zo fijntjes.
Groetjes,
Floor

Chris zei

Mooi hoor Yvon, heel fijntjes.

hildebelgium zei

dat gaat weer zeer snel, mooi hoor hopelijk kan ik dit berichtje posten , want de laatste keren kon ik niets posten

Miny zei

Wat ontzettend mooi!!

Groeten Miny