Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

dinsdag 17 januari 2012

Kleine schatten.....

Tijdens het opruimen en terugvinden kom ik kleine schatten tegen waarvan ik was vergeten dat ik ze had. Zo vond ik de schitterende set rondbreipennen terug die ik in Denemarken van DH had gekregen.

Maar ook andere leuke dingen. Een boek, een doosje met brieven die ik heb bewaard. Brieven van mijn ouders, vrienden, familie, kinderen. Hele oude brieven. Brieven waarin ik zoveel terug lees over de periode waarin ze werden geschreven. Lieve brieven, ontroerende brieven.....
Er komen bij het uitzoeken zoveel herinneringen boven. En tussen de cd's vond ik een cd van Ede Staal. Ik weet nog dat het niet eenvoudig was om daar aan te komen. En daar staat dit lied op. Het lied dat mijn moeder zo mooi vond.
Zo komen er door de verbouwing allerlei schatten boven tafel waarvan ik het bestaan niet meer vermoedde.

3 opmerkingen:

Ineke zei

Mooi Yvon, heel mooi! Groetjes Ineke

Chris zei

Ik kan me goed indenken dat je moeder dit lied mooi vond. Helemaal mooi is het met die foto's er bij.
Waardevol is dat hè Yvon, al die oude brieven. Je zal blij zijn dat je ze nog hebt.

Plakhuis zei

Weer het mooie van opruimen! Je komt zoveel leuke dingen weer tegen. Hele bijzonderen maar ook....die breipennenset!! Die heb ik me laatst ook aangeschaft. Zo mooi! Niet in zo'n luxe koffer hoor! Maar wat zijn ze fijn he!