Welkom

WELKOM op mijn blog.

Ik hoop dat je met veel plezier zult volgen wat er zoal rondom THE5OAKS te beleven valt.


Over de bewoners: HARRY , maatje van Yvon, opa van Nanne en Noud en YVON, (alweer bijna 20 jaar onafscheidelijk) maatje van Harry, moeder van Robbert en Yvonne, oma van Nanne en Noud. Over Jonze labradorvriend Binq, die alweer 2 jaar ons leven deelt. Over de andere dieren die er waren staan nog veel leuke verhaaltjes te lezen.

Ik schrijf over onze belevenissen, de verbouwing, de leuke en minder leuke dingen die op ons dagelijks pad komen. Over dat het heerlijk wonen is op het Overijsselse platteland.

En natuurlijk maak je me heel erg blij met je reactie!

Groetjes Yvon

zondag 15 januari 2012

Gite-B wordt verkocht.

Afgelopen woensdag was weer een skype dag met Hilde... En toen vertelde ze me dat ze heeft besloten de Gite te verkopen. We hadden het er afgelopen zomer al met elkaar over gehad en het is geen impulsieve beslissing. Ik En ik vind dat ze een verstandige beslissing heeft genomen.
Heel veel keren heb ik tijd doorgebracht in haar mooie Gite-B in Bouillon. De laatste keer was juni vorig jaar. En heel misschien dit jaar nog een keer (zal dan wel de laatste keer zijn).

 We hebben heel wat plezier gehad, veel leuke dingen gedaan maar er waren ook keren bij dat er geluierd is, veel is gelezen, gelachen en soms gehuild.

 Kortom. In de Gite liggen heel wat herinneringen.

Het is geen leuke gedachte dat er nooit meer een vakantie zal zijn in de Gite. Ik ben echt aan dat huis verknocht geraakt. En als ik geld had dan wist ik het wel...... Maar helaas....
Maar..... gelukkig is elkaar ontmoeten niet afhankelijk van de Gite. Er zullen nog heel veel momenten zijn dat er elkaar zullen zien. En waar en hoe is niet belangrijk...... Dus ben je op zoek naar een geweldige woning? Kijk dan even op HAAR BLOG  of   HIER.

Geen opmerkingen: